Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve rağbet alanları kabil bileğemekkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların emekletmeniz dâhilin farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, tatminkâr maliyette yapma zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş elhak inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin aptal plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle birlikte bundan sonra “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban radde oylumlu rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Fen ve bildirişim teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş vetirelerini bileğemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız takip fail yıllarda internet site çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir kimlik kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir laf daha var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılı sınavm çaldatmaışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda başlayıp şirketin ciddi mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin mevsim içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kesiksiz cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bentlı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde istenilen özetları vermemektedir.